در کشوری که در تحریم به سر می برد و بخش عمده کالاهای آی تی از طریق قاچاق یا بدون اجازه نمایندگی مرکزی وارد بازارش می شود، گارانتی و خدمات پس از فروش معنی ندارد! البته این اظهار نظرها بر پایه مشاهدات این دسته از فعالان و کارشناسان بازار از عملکرد برخی از شرکت های بی نام و نشان گارانتی کننده کالا مي باشد.
شرکت ها و فروشگاه هایی که کالا را تنها روی یک برگ کاغذ گارانتی می کنند و زمانی که موعد اجرای تعهدات آنها فرا می رسد از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند، نگاه خريدار را نسبت گارانتي تغيير داده اند .
هرچه شرايط گارانتي و خدمات بهتر باشد نگاه مشتري با اعتماد بيشتري همراه خواهد بود.
بدين منظور هایترا در راستاي اصول مشتري مداري و جلب رضايت آنان ، اقدام به ارائه خدمات متفاوتي از گارانتي و خدمات پس از فروش با عنوان گارانتي اصلي هایترا، نموده است.
طي اين شرايط ضمن اینکه خریدار همواره با اطمینان بیشتری به سمت خرید محصولات دارای گارانتی اين شركت می رود، به اعتبار این اطمینان، شبكه هزاره همواره سعی می کنند که كیفیت خدمات پس از فروش را افزایش دهد . رضایت مشتریان در بازارهای رقابتی امروز، به عنوان اصلی ترین عامل جهت بقا در بازار مي باشد.
درجهان رقابتی امروز برنده اصلی آن شرکت هایی هستند که راه حل های بدیعی را برای برقراری ارتباط و رضایت مشتریان خود ایجاد کرده اند . امروزه محصولات از لحاظ كیفیت و قيمت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و آنچه باعث تمایز عمده می شود,خدمات پس از فروش آنهاست.
طي اين فرايند ، خريدار با پرداخت هزينه بسيار جزئي از گارانتي بي قيد و شرط، گارانتي اصلي هایترا استفاده می نمايد و شركت متعهد مي گردد كه طي يك سال از تاريخ فروش ، تجهيزات را گارانتي نمايد و در صورت بروز مشكل حداكثر ظرف 4 روز كاري ، محصول مورد گارانتي را تعمير و يا تعويض نمايد .
- خسارات ناشي از آتش سوزي و سيل
- نوسانات برق و شوك هاي الكتريكي
- كليه اشكالات نرم افزاري
- كليه اشكالاتي كه ناشي از نقص توليد محصول باشد.
- صفحه نمایش ؛ جی پی اس و اسپیکر
- پردازنده مركزي ( ARM)
- گذشت زمان گارانتی
- مخدوش بودن شماره سریال
- مخدوش و پاره شدن هولوگرام گارانتي
- دستگاههای دستکاری يا تعمير شده توسط اشخاص متفرقه بجز کارشناسان شرکت
- صدمات ناشي از تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي
- برخورد صاعقه
در مورد كليه تجهيزات و تکرار کننده ها اكيداً توصيه مي گردد در هنگام نصب موارد ذيل رعايت گردد :
- استفاده از کابلهای مرغوب و اصلی
- استفاده از کانکتور ها و اتصال مناسب به پورت
- استفاده از سيستم ارتينگ مناسب ( نصب صاعقه گير ، ايجاد چاه ارت ، نصب استابلايزر )
- اطمینان از اتصال زمین با ارت مناسب آداپتور یا POE
- اطمینان از اتصال زمین یا ارت دستگاه
- استفاده از آداپتورهای تایید شده توسط سازنده در رنج تعریف شده مجاز
- در هنگام بروزرساني دستگاه اطمينان از استفاده WRY همان دستگاه
- اطمینان از عدم قطعي يا نوسان برق در هنگام بروز رساني دستگاهها
- رعايت استاندارهاي لازم جهت برنامه ریزی
- ارسال متعدد و به دفعات یک محصول معین به گارانتی ، نشان از عدم آشنایی و نحوه نادرست استفاده کاربر از آن محصول دارد .
- حتماً قبل از ارسال کالا ، در سامانه بررسی صحت گارانتی کالا در سایت www.hytra.ir صحت گارانتی کالای خود را بررسی نمایید .
- انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی و تعمیرات به شرکت و برگشت آن به عهده مشتری می باشد .
- استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی و تشخیص شرکت می باشد .
- ارسال فاکتور خرید به همراه دستگاه الزامی می باشد .
- جهت بهره مندی از خدمات گارانتی و تعمیرات ، بایستی دستگاه بدون متعلقات و جعبه ارسال گردد . در غیر اینصورت شرکت هیچگونه تعهدی در قبال متعلقات ارسال شده ندارد .
- گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن که نحوه عملکرد کاربر در خرابی آن موثر است نمی باشد .
- تاریخ انقضاء گارانتی ، تاریخ ثبت شده در پرتال شرکت بوده و تاریخ فاکتور ملاک نمی باشد .
- لطفا جهت پیگیری مراحل گارانتی و تعمیرات و دریافت کالا از طریق آدرس اینترنتی http://hytra.ir/warranty اقدام نمایید و از تماس تلفنی خودداری فرمایید .
- گارانتی تعویض برای هر محصول فقط و فقط ، تنها یکبار انجام می پذیرد .
- مسئولیت دستگاه از تاریخ آماده شدن به مدت 14 روز به عهده شرکت می باشد و پس از سپری شدن این مدت ، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال دستگاه ها و متعلقات آن بر عهده نمی گیرد .